کیا اداکارہ و ماڈل ہانیہ عامر کی منگنی یکم اپریل 2021 کو ہوئی ہے؟ دائیں ہاتھ میں انگوٹھی پہنے اس کی کچھ خوبصورت تصاویر اس کے اپنے ہی آفیشل انسٹاگرام سے وائرل ہورہی ہیں۔ لیکن اس نے اپنے کیپشن میں یہ نہیں بتایا کہ اس نے انگوٹھی کیوں پہنی ہے۔ صرف وقت بتائے گا کہ کیا جھوٹ اور کیا سچ ہے یا یہ ایک مذاق ہوسکتا ہے۔
ہانیہ عامر اس وقت 24 سال کی ہیں۔ اور وہ اتنی کم عمر میں بہت کامیاب پروجیکٹس پر کام کرچکی ہیں اور ان کی پرفارمنس کو پوری دنیا میں پسند کیا جاتا ہے۔ وہ اپنے حسن اخلاق کی وجہ سے شوبز میں کافی مشہور ہیں۔ شوبز پارٹیوں میں شرکت کرنے میں انہیں مزہ آتا ہے، یہی وجہ ہے کہ وہ ہر ہفتے اپنے دوستوں کے ساتھ ڈنر پر باہر جاتی ہیں۔

ہانیہ عامر نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر انگوٹھی پہن کر اپنی کچھ تصاویر شیئر کیں تو لوگ پریشان ہونے لگے۔ اور کچھ لوگوں نے یہ کہنا شروع کر دیا کہ یہ اداکارہ مذاق کر رہی ہے۔ اور جب ایک مداح نے کہا کہ آج اپریل فول کا دن ہے۔ اور یہ نکتہ اور تاریخ بھی اپنی پوسٹ میں بہت واضح ہے کہ وہ اپریل فول کا دن منا رہی ہے۔ کیونکہ ہانیہ ان لڑکیوں میں سے ہے جو کبھی کسی موقع سے محروم نہیں ہوتی۔

آج کے مضمون میں ہم دیکھتے ہیں کہ کس طرح انہوں نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر انگوٹھی پہن کر تصاویر شیئر کیں اور اپنے مداحوں کو مشکل میں پھنسا لیا۔
ہم سو فیصد یقین سے کہہ سکتے ہیں کہ ہانیہ عامر نے اپریل فول کے اس دن کا مذاق اڑایا ہے۔ اور وہ ابھی تک مصروف نہیں ہے۔ “مگر ہمیں افسوس رہے گا” کہ اس نے پاکستانی گلوکار عاصم اظہر کا دل توڑ دیا۔ شکریہ!

Comments are closed.