Nida Yasir Dinner Party

ندا یاسر پاکستانی شوبز انڈسٹری کی مشہور سیلیبرٹی بن گئی ہیں۔ گزشتہ رات اس نے اپنے قریبی دوستوں کو ایک ڈنر پارٹی میں مدعو کیا۔ اس نے اس سال 2021 ء میں تمغہ امتیاز (تمغہ امتیاز) جیتنے والے دوستوں کے لئے کھانے کا اہتمام کیا۔ اس میں ہمایوں سعید، بشریٰ انصاری، ریشم، اور سلطانہ صدیقی وغیرہ شامل ہیں۔ اور بلاشبہ ان تمام مشہور شخصیات نے پاکستانی شوبز انڈسٹری کو کم از کم 25 سال کا عرصہ دیا ہے۔
۔

اگر ہم سال 2021 ء میں مارننگ شو کی میزبان ندا ناصر کی عمر کی بات کریں تو اس کی عمر 44 سال ہو گئی ہے۔ اور وہ 11 سال سے اے آر وائی ڈیجیٹل میں مارننگ شو کی میزبانی کر رہی ہیں۔ اور وہ اب بھی کنواری کی طرح اسمارٹ نظر آتی ہے۔ اس نے اپنے انٹرویوز میں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ خواتین کو ہر عمر میں فٹ رہنا چاہیے، ایسا نہیں کہ وہ بچوں کے ہونے کے بعد خود کو بوڑھا محسوس کریں۔ اور ندا یاسر کی صحت آپ سب کے سامنے ہے۔ اور جب سے یاسر نواز کی بیوی بنی ہے وہ تین بچوں کی ماں بھی بن گئی ہے۔

ندا یاسر نے اپنے شوہر یاسر نواز کے ہمراہ کراچی کے بوٹ بیسن میں اپنا ہی ریسٹورنٹ کھول لیا ہے۔ اور مارننگ شوز کے بعد وہ اپنا زیادہ تر وقت اپنے ریسٹورنٹ میں وقف کر دیتی ہے اور اس نے کچھ دن پہلے ہی اپنی سالگرہ ریسٹورنٹ میں منائی تھی۔ ندا کے شوہر یاسر نے اپنے ایک انٹرویو میں اس بات کی تصدیق کی کہ ریسٹورنٹ کھولنے کی وجہ صرف یہ تھی کہ انہیں کھانے پینے کا شوق ہے۔ اور اسی وجہ سے اسے یہ کاروبار کرنا اچھا لگتا تھا۔
۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here