اس وقت عمیر قاضی کی شادی سوشل میڈیا پر توجہ کا مرکز بنی ہوئی ہے۔ جس میں پاکستانی شوبز انڈسٹری کے نامور اداکاروں نے بھی شرکت کی اور شادی کو یادگار بنا دیا۔ شادی میں سجل علی، زارا نور عباس، اقرا عزیز، کنزہ ہاشمی، سعدیہ غفار، اور صبور علی وغیرہ نے شرکت کی۔ اگر یہ دوست کسی کی شادی میں اکٹھے ہو جائے تو پھر مزہ ضرور آتا ہے۔

لیکن بدقسمتی سے موجودہ حالات کو دیکھتے ہوئے مہمانوں میں سے کسی نے بھی نقاب نہیں پہنا۔ گویا دنیا میں کبھی کوئی مرض پیدا نہیں ہوا تھا۔ شادی کی اس تقریب میں رقص کی بھرمار تھی جس میں سجل علی، صبور علی، اور زارا نور عباس نے رقص کیا۔ اور جب عروة ہوکانی اس شادی میں اکیلی آئی تو اس بات کی تصدیق کی گئی کہ اس کے اور شوہر کے درمیان کچھ غلط ہے۔ عمیر قاضی کی اہلیہ ماریہ کا تعلق شوبز سے نہیں ہے۔ وہ ایک خوبصورت لڑکی اور خاتون خانہ ہے۔ عمیر قاضی کے خاص دوستوں کی بات کریں تو سجل علی اور صبور علی کا نام سامنے آتا ہے۔ اور وہ واحد مرد تھا جسے سجل علی نے دبئی میں اپنی شادی میں مدعو کیا تھا۔ اب آپ دونوں کے درمیان دوستی کا اندازہ لگا سکتے ہیں۔

لیکن آج کے مضمون میں ہم دیکھیں گے کہ اداکارہ صبور علی مذاق کرتے ہوئے نئی دُلہن اور دُلہن کے ساتھ گھر پہنچنے سے پہلے ہی بستر پر جا بیٹھیں۔ اور ان کے درمیان وہ کباب میں حدی بن کر بستر پر لیٹ گئی۔ جبکہ گھر میں آنے والے مہمانوں نے یہ عجیب و غریب منظر دیکھا اور اپنے موبائل فونز پر ویڈیو بناتے رہے۔ اگر آپ بھی صبور کی وائرل ویڈیو دیکھنا چاہتے ہیں تو اسے دیکھنے کے لیے نیچے دئیے گئے لنک پر کلک کریں۔ صبور علی کی وائرل ویڈیو پر آپ کیا کہنا چاہیں گے؟

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here