پاکستان کی ٹاپ اداکارہ و ماڈل صحیفہ جبار خٹک نے اپنے مداحوں کی درخواست پر سوشل میڈیا پر اپنے استعمال شدہ کپڑے آن لائن فروخت کرنا شروع کردیئے ہیں۔ سوشل میڈیا پر اس کے کپڑوں اور جوتوں کی تصاویر دیکھ کر لوگ اس پر تنقید کر رہے ہیں۔ کیونکہ وہ جو کپڑے بیچ رہی ہے وہ پاکستانی سٹائل نہیں ہے وہ مغربی سٹائل ہے اور ویسے بھی صحیفہ جبار خٹک ہمیشہ مغربی لباس پہن کر پاکستان میں مقیم نظر آتی ہیں۔
اگر ہم سال 2021 ء میں پاکستانی اداکارہ و ماڈل صحیفہ جبار خٹک کی عمر کی بات کریں تو ان کی عمر 32 سال ہو گئی ہے۔ اور اس کی تصویریں دیکھ کر ایسا لگتا ہے کہ وہ غیر شادی شدہ ہے۔ لیکن خوش قسمتی سے انہوں نے تین سال قبل خواجہ خضر حسین سے شادی کر کے اپنی ازدواجی زندگی کا آغاز کیا۔ لیکن شادی کے تین سال بعد بھی جوڑا اولاد کی نعمت سے محروم ہے۔ ہم اللہ سے دعا کرتے ہیں کہ وہ جلد ہی بچے کو برکت دے.

صحیفہ جبار خٹک نے بطور ماڈل شوبز کی دنیا میں قدم رکھا اور پھر ڈراموں میں کام ملنا شروع کر دیا۔ اور اس ایکٹر گرل میں وہ تمام صلاحیتیں موجود ہیں جو ایک ماڈل کو لازمی طور پر حاصل ہوتی ہیں۔ اس کا دودھیا سفید رنگ دیکھ کر ہر کوئی فوراً اس کا مداح بن جاتا ہے۔ سحری کے کامیاب ڈراموں کی بات کی جائے تو “بیٹی” اور “لوگ کیا کہیں گے” بہت مقبول ہوئے۔ اور اس کے علاوہ وہ کئی معروف پاکستانی لباس برانڈز کے ساتھ فوٹو شوٹس میں بھی بطور ماڈل نظر آتی ہیں۔

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here