Sakina Sammo Shared Her Thoughts On Resham And Ali Zafar’s Civil Award

رواں سال 23 مارچ کو صدر ہاؤس اسلام آباد میں منعقدہ سرمایہ کاری تقریب میں میڈیا انڈسٹری سے تعلق رکھنے والی متعدد نوجوان اور بوڑھے شخصیات کو ایوارڈ ملے ہیں۔

ریشام اور علی ظفر بھی ان خوش قسمت ہستیوں میں شامل ہیں جنھیں سول ایوارڈ ملا ہے لیکن ایسے لوگ بھی ہیں جو انھیں یہ ایوارڈ ملنے پر ناخوش نظر آتے ہیں۔

Sakina Sammo Shared Her Thoughts On Resham And Ali Zafar's Civil Award

Sakina Sammo Shared Her Thoughts On Resham And Ali Zafar's Civil Award

اس سے قبل شما کرمانی نے علی ظفر کو سول ایوارڈ ملنے پر اپنے خیالات کا اظہار کیا تھا کیونکہ ان پر ہراساں کرنے کا الزام لگایا گیا تھا۔

اب اس انڈسٹری کا ایک اور مشہور نام ان کی رائے کے ساتھ سامنے آیا اور وہ سکینہ سیمو کے علاوہ کوئی نہیں ہے جو اس سال بھی ایوارڈ وصول کر چکی ہے۔

Sakina Sammo Shared Her Thoughts On Resham And Ali Zafar's Civil Award

اظہار خیال سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا ، “مجھے اس سطح پر پہچاننے میں 40 سال لگے لیکن میں سمجھتا ہوں کہ اگر انہوں نے اپنے ملک کی اچھی طرح خدمت کی ہے تو خواتین کو حکومت کی تعریف کرنے سے کوئی چیز نہیں روک رہی ہے۔”

انہوں نے مزید کہا ، “مجھے ذاتی طور پر یقین ہے کہ پرائیڈ آف پرفارمنس کا انتخاب تیزی سے آسان اور آسان ہوتا جارہا ہے اور اس کے نتیجے میں ، متعدد شخصیات جنہوں نے اپنے پورے کیریئر کو وقف کردیا ہے ، اکثر ان کا دھیان نہیں رہتا ہے۔”

ایوارڈ ملنے کے بعد ان سے اپنے جذبات کا اظہار کرنے اور باقیوں کے لئے اپنے خیالات بتانے کو کہا گیا جنہوں نے اس سال ایوارڈ اپنے نام کیا ہے۔ انہوں نے کہا ، “” افسوس کی بات ہے کہ حکومت نے ریشم اور علی ظفر جیسے لوگوں کو اتنا بڑا ایوارڈ دیا ہے ، جو میری رائے میں واقعتا it اس کے مستحق نہیں ہیں۔ “

 

Leave a Reply